Procedury Wydziałowe

  1. Procedura badania ankietowego
  2. Procedura doboru kadry zatrudnianej na podstawie umów cywilnoprawnych do prowadzenia zajęć dydaktycznych (Decyzja nr 52/2020 Dyrektora Szkoły Zdrowia Publicznego Collegium Medicum UWM w Olsztynie z dnia 11 grudnia 2020 roku)
  3. Procedura dokumentowania procesu dydaktycznego w jednostkach organizacyjnych Szkoły Zdrowia Publicznego
  4. Procedura dotycząca dyskryminacji
  5. Procedura dotycząca przekładania zajęć
  6. Procedura dyplomowania
  7. Procedura hospitacji zajęć dydaktycznych
  8. Procedura opracowania regulaminu przedmiotu
  9. Procedura organizacji i oceny jakości realizacji praktyk zawodowych w Szkole Zdrowia Publicznego
  10. Procedura przechowywania i archiwizacji dokumentów weryfikujących efekty uczenia się osiągnięte przez studenta w cyklu kształcenia
  11. Procedura przepływu informacji i jej dokumentowania (Decyzja nr 54/2020 Dyrektora Szkoły Zdrowia Publicznego Collegium Medicum UWM w Olsztynie z dnia 11 grudnia 2020 roku)
  12. Procedura przeprowadzania egzaminów dyplomowych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość w Szkole Zdrowia Publicznego CM UWM w Olsztynie w warunkach stanu epidemii wywołanej koronawirusem SARS-CoV-2 (Decyzja nr 16/2020 Dyrektora Szkoły Zdrowia Publicznego Collegium Medicum UWM w Olsztynie z dnia 16 czerwca 2020 roku)
  13. Procedura przeprowadzania egzaminów i zaliczeń z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość w Szkole Zdrowia Publicznego CM UWM w Olsztynie w warunkach stanu epidemii wywołanej koronawirusem SARS-CoV-2 (Decyzja nr 15/2020 Dyrektora Szkoły Zdrowia Publicznego Collegium Medicum UWM w Olsztynie z dnia 16 czerwca 2020 roku)
  14. Procedura przygotowania i modyfikacji planów studiów
  15. Procedura rozpatrywania skarg i wniosków zgłaszanych przez studentów oraz postępowania przy rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych (Decyzja nr 53/2020 Dyrektora Szkoły Zdrowia Publicznego Collegium Medicum UWM w Olsztynie z dnia 11 grudnia 2020 roku)
  16. Procedura usprawiedliwiania nieobecności na egzaminach i zaliczeniach
  17. Procedura zarządzania stroną internetową Szkoły Zdrowia Publicznego oraz podstron jego jednostek organizacyjnych
  18. Procedura weryfikacji osiągania zakładanych efektów uczenia się przez studentów kształcących się na kierunkach prowadzonych w ramach Szkoły Zdrowia Publicznego (Decyzja nr 55/2020 Dyrektora Szkoły Zdrowia Publicznego Collegium Medicum UWM w Olsztynie z dnia 11 grudnia 2020 roku)