Konkurs na stanowisko adiunkta (stanowisko badawczo - dydaktyczne) w Katedrze Pulmonologii

Olsztyn, 01.08.2023 r.

DYREKTOR SZKOŁY ZDROWIA PUBLICZNEGO
COLLEGIUM MEDICUM
UNIWERSYTETU WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO W OLSZTYNIE

ogłasza konkurs

na stanowisko adiunkta (stanowisko badawczo – dydaktyczne)
w Katedrze Pulmonologii – dyscyplina nauki o zdrowiu

Warunki podmiotowe wymagane od kandydatów przystępujących do konkursu:

  • stopień naukowy doktora w dziedzinie nauk medycznych lub w dziedzinie nauk medycznych i nauk o zdrowiu,
  • tytuł zawodowy lekarza,
  • prawo wykonywania zawodu lekarza,
  • ukończony kurs specjalizacyjny (lub w trakcie szkolenia specjalizacyjnego) w dziedzinie chorób płuc,
  • udokumentowany dorobek naukowy, organizacyjny i dydaktyczny – kandydat musi spełniać wymagania kwalifikacyjne określone w tabeli 6a załącznik nr 4 do Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 21 maja 2019 roku (z późn. zm.),
  • udział w zagranicznych stażach, kursach, stypendiach i szkoleniach,
  • udział w polskich i/lub zagranicznych projektach badawczych,
  • kwalifikacje i predyspozycje do pracy naukowo – badawczej,
  • doświadczenie w pracy dydaktycznej ze studentami,
  • znajomość języka angielskiego,
  • umiejętność pracy w zespole.

Wykaz dokumentacji konkursowej:

  1. podanie (kierowane do Prorektora ds. Kształcenia),
  2. życiorys/cv,
  3. kwestionariusz osobowy (BIP UWM - „baza dokumentów - sprawy kadrowe”),
  4. kopia dokumentu potwierdzającego uzyskanie stopnia naukowego doktora,
  5. kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
  6. kopia prawa wykonywania zawodu,
  7. kopia dokumentów potwierdzających rozwój zawodowy (uzyskane specjalizacje, certyfikaty, zaświadczenia, dyplomy potwierdzające ukończenie kursów i szkoleń),
  8. zaświadczenie dotyczące znajomości języka angielskiego wystawione przez Studium Języków Obcych UWM w Olsztynie,
  9. informacja kandydata o spełnianiu wymogów przy zatrudnianiu nauczycieli akademickich - tabela (strona internetowa SZP – „oferty pracy” – „dokumenty do pobrania”),
  10. deklaracja dot. reprezentowanej dziedziny nauki i dyscypliny naukowej oraz deklaracja upoważniająca do zaliczenia do liczby pracowników prowadzących działalność naukową (BIP UWM - „baza dokumentów – pozostałe sprawy” – „oświadczenia do ewaluacji”),
  11. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku adiunkta (BIP UWM - „baza dokumentów – sprawy kadrowe”),
  12. oświadczenie, że UWM w Olsztynie będzie podstawowym miejscem pracy w rozumieniu art.120 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 742),
  13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych (BIP UWM - „baza dokumentów – sprawy kadrowe”).

Informacje:

  • Zgłoszenia udziału w konkursie należy składać w Dziekanacie Szkoły Zdrowia Publicznego Collegium Medicum Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, ul. Żołnierska 14 c, w terminie do dnia 1 września 2023 r. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 29 września 2023 r.
  • Wynagrodzenie dla stanowiska adiunkta zawiera się w przedziale: 5.265 – 5.700 zł brutto.
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu przez Rektora bez podania przyczyn.
  • Niepoinformowanie kandydata o wynikach konkursu jest równoznaczne z odrzuceniem jego oferty.
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie będzie podstawowym miejscem pracy w rozumieniu art. 120 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 742).

                                                                             

 

 Dyrektor Szkoły Zdrowia Publicznego

dr hab. n. med. Jadwiga Snarska, prof. UWM