Konkurs na stanowisko asystenta (stanowisko dydaktyczne) w Katedrze Pielęgniarstwa
Olsztyn, 17.11.2022 r.
DYREKTOR SZKOŁY ZDROWIA PUBLICZNEGO
COLLEGIUM MEDICUM
UNIWERSYTETU WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO W OLSZTYNIE
ogłasza konkurs
na stanowisko asystenta (stanowisko dydaktyczne)
w Katedrze Pielęgniarstwa
Warunki podmiotowe wymagane od kandydatów przystępujących do konkursu:
- tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa,
- prawo wykonywania zawodu pielęgniarki/pielęgniarza,
- praktyczne doświadczenie w pracy w zawodzie pielęgniarki/pielęgniarza powiązane z udzielaniem świadczeń zdrowotnych w dziedzinie pielęgniarstwa rodzinnego (min. 5 lat),
- szkolenie specjalizacyjne w dziedzinie pielęgniarstwa rodzinnego (zrealizowane lub w trakcie realizacji) lub odbyte inne formy kształcenia podyplomowego dla pielęgniarek związane z dziedziną pielęgniarstwa rodzinnego,
- udokumentowany dorobek naukowy, organizacyjny i dydaktyczny – kandydat musi spełniać wymagania kwalifikacyjne określone w Załączniku nr 4 do Statutu Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie,
- kwalifikacje i predyspozycje do pracy naukowo – badawczej,
- doświadczenie w pracy dydaktycznej ze studentami,
- znajomość języka angielskiego,
- umiejętność pracy w zespole.
Wykaz dokumentacji konkursowej:
- podanie (kierowane do Prorektora ds. Kształcenia),
- życiorys,
- kwestionariusz osobowy (BIP UWM - „baza dokumentów - sprawy kadrowe”),
- kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
- kopia prawa wykonywania zawodu,
- kopia dokumentów potwierdzających rozwój zawodowy (uzyskane specjalizacje, certyfikaty, zaświadczenia, dyplomy potwierdzające ukończenie kursów i szkoleń),
- informacja kandydata o spełnianiu wymogów przy zatrudnianiu nauczycieli akademickich - tabela (strona internetowa SZP – „oferty pracy” – „dokumenty do pobrania”),
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku asystenta (BIP UWM - „baza dokumentów – sprawy kadrowe”),
- oświadczenie, że UWM w Olsztynie będzie podstawowym miejscem pracy w rozumieniu art.120 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2022, poz. 574 ze zm.),
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych (BIP UWM - „baza dokumentów – sprawy kadrowe”).
Informacje:
- Zgłoszenia udziału w konkursie należy składać w Dziekanacie Szkoły Zdrowia Publicznego Collegium Medicum Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, ul. Żołnierska 14 c, w terminie do dnia 19 grudnia 2022 r. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 19 stycznia 2022 r.
- Wynagrodzenie dla stanowiska asystenta zawiera się w przedziale: 3205-3500 zł brutto.
- Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu przez Rektora bez podania przyczyn.
- Niepoinformowanie kandydata o wynikach konkursu jest równoznaczne z odrzuceniem jego oferty.
- Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie będzie podstawowym miejscem pracy w rozumieniu art. 120 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2022, poz. 574 ze zm.).
Dyrektor Szkoły Zdrowia Publicznego
dr hab. n. med. Jadwiga Snarska, prof. UWM