Unieważnienie konkursu na stanowisko asystenta (stanowisko badawczo - dydaktyczne) w Katedrze Pielęgniarstwa

Uprzejmie informujemy, że zgodnie z decyzją JM Rektora Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie dr hab. Jerzego A. Przyborowskiego, prof. UWM,

na wniosek Dyrektora Szkoły Zdrowia Publicznego Collegium Medicum UWM w Olsztynie dr hab. n. med. Jadwigi Snarskiej, prof. UWM,

unieważniony został konkurs na stanowisko asystenta (stanowisko badawczo - dydaktyczne) w Katedrze Pielęgniarstwa.

 

 

Olsztyn, 20.04.2021 r.

                 

DYREKTOR SZKOŁY ZDROWIA PUBLICZNEGO
COLLEGIUM MEDICUM
UNIWERSYTETU WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO W OLSZTYNIE

ogłasza konkurs

na stanowisko asystenta (stanowisko badawczo-dydaktyczne)
w Katedrze Pielęgniarstwa – dyscyplina nauki o zdrowiu

 

Warunki podmiotowe wymagane od kandydatów przystępujących do konkursu:

  • tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa,
  • prawo wykonywania zawodu pielęgniarki/pielęgniarza,
  • praktyczne doświadczenie w pracy w zawodzie pielęgniarki/pielęgniarza,
  • ukończony kurs specjalizacyjny (lub w trakcie szkolenia specjalizacyjnego) w dziedzinie pielęgniarstwa anestezjologicznego i intensywnej opieki,
  • udokumentowany proces podyplomowego rozwoju zawodowego: szkolenia specjalizacyjne i specjalistyczne, kursy specjalistyczne i kwalifikacyjne, szkolenia w zakresie dydaktyki oraz prowadzenia badań naukowych,
  • udokumentowany dorobek naukowy, organizacyjny i dydaktyczny – kandydat musi spełniać wymagania kwalifikacyjne określone w Załączniku nr 4 do Statutu Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie,
  • kwalifikacje i predyspozycje do pracy naukowo – badawczej,
  • doświadczenie w pracy dydaktycznej ze studentami,
  • znajomość języka angielskiego,
  • umiejętność pracy w zespole.

Wykaz dokumentacji konkursowej:

  1. podanie (kierowane do Prorektora ds. Kształcenia),
  2. życiorys,
  3. kwestionariusz osobowy (BIP UWM - „baza dokumentów”),
  4. kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
  5. kopia prawa wykonywania zawodu,
  6. kopia dokumentów potwierdzających rozwój zawodowy (uzyskane specjalizacje, certyfikaty, zaświadczenia, dyplomy potwierdzające ukończenie kursów i szkoleń),
  7. informacja kandydata o spełnianiu wymogów przy zatrudnianiu nauczycieli akademickich - tabela (strona internetowa SZP – „oferty pracy” – „dokumenty do pobrania”),
  8. wykaz dorobku naukowego wraz z wyceną punktową,
  9. deklaracja o reprezentowanej dziedzinie nauki i dyscyplinie naukowej oraz deklaracja upoważniająca do zaliczenia do liczby pracowników prowadzących działalność naukową,
  10. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku asystenta (BIP UWM - „baza dokumentów”),
  11. oświadczenie, że UWM w Olsztynie będzie podstawowym miejscem pracy w rozumieniu art.120 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 85),
  12. zgoda na przetwarzanie danych osobowych (BIP UWM - „baza dokumentów”).

Informacje:

  • Zgłoszenia udziału w konkursie należy składać w Dziekanacie Szkoły Zdrowia Publicznego Collegium Medicum Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, ul. Żołnierska 14 c, w terminie do dnia 20 maja 2021 r. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 20 czerwca 2021 r.   
  • Wynagrodzenie dla stanowiska asystenta zawiera się w przedziale:  3205-3500 zł brutto.
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu przez Rektora bez podania przyczyn.
  • Niepoinformowanie kandydata o wynikach konkursu jest równoznaczne z odrzuceniem jego oferty.
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie będzie podstawowym miejscem pracy w rozumieniu art. 120 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 85).

 

Dyrektor Szkoły Zdrowia Publicznego

dr hab. n. med. Jadwiga Snarska, prof. UWM